انیمیشن در جستجوی دوری
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 18
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 18
بازدید ماه : 443
بازدید کل : 94434
تعداد مطالب : 36
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1

کودکانه
این وبلاگ در مورد هر چیزی است که بچه ها دوست داشته باشند.




   انیمیشن در جستجوی دوری

 

پیکسار اعلام کرد دنباله انیمیشن برنده اسکار «در جستجوی نمو» که سال 2003 ساخته شد، «در جستجوی دوری» نام دارد و متمرکز بر کبودماهی کوچکی است که در فیلم اول الن دی جنرس به‌جای او صحبت کرد. «در جستجوی دوری» را اندرو استنتن یکی از کارگردانان «در جستجوی نمو» کارگردانی می‌کند. این فیلم 25 نوامبر 2015 اکران می‌شود.

 دجنرس در واکنش به خبر ساخت دنباله «پیدا کردن نمو» گفت: «خیلی، خیلی، خیلی، خیلی، خیلی، خیلی وقت بود که منتظر چنین روزی بودم! از اینکه این همه طول کشید عصبانی نیستم. می‌دانم بچه‌ها در پیکسار مشغول ساخت «داستان اسباب‌بازی 3» بودند! اما در کل این همه تاخیر ارزش داشت. فیلمنامه شگفت‌انگیز است و واجد همه چیزهایی است که من را عاشق فیلم اول کرد. داستان بسیار صمیمانه و واقعا بامزه است و از همه مهم‌تر شخصیت دوری زمان بیشتری در اختیار دارد.

 

پیکسار گفت بخشی از داستان فیلم در خط ساحلی کالیفرنیا روی می‌دهد و در کنار شخصیت‌های محبوب فیلم اول چند شخصیت جدید اضافه شده است. قسمت اول این انیمیشن درباره یک دلقک‌ماهی به نام مارلین (با صدای آلبرت بروکس) بود که در اولین روز مدرسه پسرش نمو (الکساندر گولد) او را گم می‌کند. او در راه پیدا کردن نمو که در تور ماهی‌گیرها گیر افتاده و از آکواریوم یک دندان‌پزشک سر درآورده، با چند موجود آبزی دیگر از جمله دوری که یک ماهی حواس‌پرت و پرحرف است، آشنا می‌شود. ویلم دافو و جفری راش از دیگر صداپیشه‌های «در جستجوی نمو» بودند.

 این فیلم سال 2004 نامزد چهار جایزه اسکار از جمله بهترین فیلمنامه غیراقتباسی شد و اسکار بهترین فیلم بلند انیمیشن را برد. این انیمیشن در گیشه‌های فروش هم بسیار موفق بود و در دنیا 921.7 میلیون دلار فروخت. «در جستجوی دوری» تازه‌ترین دنباله سینمایی پیکسار است. این استودیو تاکنون سه فیلم «داستان اسباب‌بازی» و دو فیلم «ماشین‌ها» را روانه سینماها کرده و تابستان امسال نیز «دانشگاه هیولاها» را که دنباله «کمپانی هیولاها» است، اکران می‌کند. انیمیشن شجاع (Brave) تازه‌ترین تولید پیکسار پارسال برنده اسکار بهترین فیلم بلند انیمیشن شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







پنج شنبه 28 شهريور 1392برچسب:, :: 18:29 ::  نويسنده : هیربد اولیایی