معرفی من
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 438
بازدید کل : 94429
تعداد مطالب : 36
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1

کودکانه
این وبلاگ در مورد هر چیزی است که بچه ها دوست داشته باشند.




سلام دوستان من یکی از نویسندگان این وبلاگم من سعی دارم به شما بازی معرفی کنم و شمار را با صنعت کتاب مصور یا کمیک اشنا کنم راستی من برای شما عکس های خنده داری نیز میزارم 



نظرات شما عزیزان:

ونداد
ساعت20:36---26 شهريور 1392
هيربد بابا اين نوشتن تو لوكس بلاگ چه سخته من اصلا نميتونم مقاله بزارم يه فكري من مقاله را مينوسم به ايميلت ميفرستم بعد تو برو تو اكانت نويسنده گيم بعد همونو كپي كن بعد بزار تو سايت اينجوري راحت ترم باور كن من تا الان برات سه تامقاله نوشته و اماده دارم ولي تو اين لوكس بلاگ خيلي سخمته نوشتن واي

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







جمعه 22 شهريور 1392برچسب:, :: 22:41 ::  نويسنده : ونداد صفاییان