مراسم خداحافظی سونیک با سگا (سونیک ادونچر 2)
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 29
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 29
بازدید ماه : 454
بازدید کل : 94445
تعداد مطالب : 36
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1

کودکانه
این وبلاگ در مورد هر چیزی است که بچه ها دوست داشته باشند.




 سونیک با جوجه تیغی قرمز-مشکی رنگی بنام سایه (Shadow) مواجه می شود که در زمینه سرعت با قهرمان آبی رنگ ما رقابت دارد. هر دو بسیار سریع  هستند، اما shadow برای سرعت بیشتر، احتیاج بهChaos Emerald دارد. این جوجه تیغی خشن و جدی که دارای گذشته مبهمی است، با دختری بنام ماریا دوست بوده و بنا به آخرین خواسته ماریا، تصمیم دارد تا از انسانها محافظت کند! اما در این راه اگمن(دشمن شماره یک سونیک) او را فریب داده و از قدرت او برای شکست دادن سونیک و کسب 7 زمرد برای تسلط بر جهان استفاده میکند.

سگا سونیک sega sonic

اگمن همچنین یک خفاش جاسوس سرخابی رنگ را بنام رژ (Rouge) به همکاری با Shodow می آورد و این 3 شخصیت با هم گروه تاریکی (Dark) را تشکیل می دهند تا در برابر گروه قهرمانان (Hero) یعنی سونیک، تایلز، و ناکلز بایستند.
عکسی از اگمن:

 

 سونیک ادونچر 2 با داشتن داستانی بسیار قوی و جذاب، تقابل جالب بین شخصیتها و پایانی غیر قابل پیش بینی یکی از ماندگارترین بازی های سونیک 3 بعدی و جزء بهترین بازی های دریمکست است که دارای نکات بسیار جالب و جدید است که با هم مقداری را مرور میکنیم.
سونیک ادونچر 2 یکی از سونیکهایی است که بسیار از طبیعت دور شده و بیشتر در مراحل مکانیکی و صنعتی میگذرد. البته یکی از این دلایل این است که شخصیت سایه (Shadow) موجودی است که در بین انسانها بوده، هم اگمن برای نقشه های خود بین انسانها و حتی رئیس جمهور می رود و هم اینکه ماموران دولتی به دنبال خرابکاران هستند که به اشتباه فکر میکنند این خرابکاران گروه قهرمانان (Hero) هستند.
روبوتنیک (یکی دیگر از دشمنان سونیک ) برای اولین بار در یک بازی داستانی از سری سونیک قابل انتخاب بود. و در گروه تاریکی (Dark) نقش اصلی و محوری داشت. موضوع وقتی جالبتر می شود که او در انتهای بازی با سونیک دوست شده و با گروه او همکاری هم میکند!
سونیک ادونچر 2 اولین و تنها سونیکی است که با پایانی تلخ (مثل سرانجام ساخت کنسولی سگا) به اتمام میرسد. در پایان بازی یکی از قهرمانان بازی، خود را فدای نجات زمین و مردم روی آن میکند. قطعا دمو پایانی (Staff) این بازی به یاد تمام طرفداران سونیک خواهد ماند.
همه طرفداران سونیک، اولین مرحله از سری بازی سونیک یعنی Green Hill از سونیک 1 را بخوبی می شناسند. مرحله ای با آبشارهای بلند، نخلهای سبز و گلهای آفتابگردان که بصورت 2 بعدی طراحی شده بود. سونیک تیم تصمیم گرفت در آخرین صحنه از بازی سونیک در کنسولهای به تولید سگا (که همان سونیک ادونچر 2 در کنسول دریمکست بود) مرحله Green Hill را به صورت 3 بعدی باز سازی کرده و حس نوستالژیک طرفداران را تحریک کند. این مرحله که با گرفتن 180 مدال بازی و کامل کردن آن، باز شده و لبخندی (هرچند تلخ) را به طرفداران سونیک هدیه میکند.
سونیک ادونچر 2 بازی است که همه طرفدارن سونیک از آن راضی هستند، زیرا که موضوع سرعت و هیجان در آن بخوبی رعایت شده و نشان میدهد که تمام شخصیتهای سری بازی سونیک، موجوداتی تک بعدی با شخصیت پردازی ساده نیستند. Sonic Adventure 2 آغاز قهرمان بازی های جوجه تیغی سیاه-قرمز بود که کم کم پای جوجه تیغی دیگری را نیز به سری بازی سونیک باز کرد.
این بازی فقط برای دریمکست تولید شد و سپس با تغییرات کمی برای گیم کیوب بنام Sonic Adventure 2 Battle نیز ارائه شد.
عکسی از سونیک ادونچر 2 باتل:
 

نظرات شما عزیزان:

خدای رعد و برق
ساعت12:15---14 شهريور 1392
مقاله را فرستادم حالا شدم نویسنده وبلاگ؟

خدای رعد و برق
ساعت12:24---13 شهريور 1392
نگران نباش اگه تا جمعه پیدا نکردم دوباره مینویسمش

خدای رعد و برق
ساعت11:59---12 شهريور 1392
راستش من اون مقاله را گم کردم تو کامپیوترم به محض این که پیدا کردم برات میزارم
پاسخ:خیلی حیف شد


خدای رعد و برق
ساعت20:35---11 شهريور 1392
خیلی مقاله خوبی بود دستت درد نکنه
پاسخ:بله ایشالا با مقالات خوب تو و علیرضا خان این وبلاگم بهتر میشه ولی تو چرا مقاله ی تور رو دیگه واسم نفرستادی؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







دو شنبه 11 شهريور 1392برچسب:, :: 17:46 ::  نويسنده : علیرضا مسرور